Duurloop zondag 6 oktober groep 9,4 -10

Duurloop zondag 6 oktober groep 9,4 -10

Halo Allemaal,

De afgelopen 20 Weken hebben we hard getraind om fit aan de start te verschijnen voor de halve of hele Marathon van Eindhoven.

Vanaf as Maandag is het belangrijk om niet te hard te gaat trainen zodat je uitgeput bij de start verschijnt volgende week Zondag 13 Oktober.

Het is verstandig om 1 groep lager te gaan trainen as dinsdagavond dan dat je altijd gewend bent, tevens kan het verstandig zijn om meer te gaan drinken en eten dan gebruikelijk is.

As Zondag 6 Oktober is het de laatste training voor de Marathon van Eindhoven en we gaan een training doen die als volgt is ingedeeld.

Run 1: Het eerste loopje is voor de mensen die de  Lissabon Marathon gaan lopen van 10km.

Run 2: Daarna voor de halve marathon lopers van 10km.

Run 3: Voor de Marathon lopers een extra rondje gelopen van 4,5km.

Voor de Groep van Lissabon wordt in totaal  ca. 24,5km gelopen.

Let op!!:

I.v.m. het vroeg beginnen met de  Run 1 is het van belang om reflecterende hesjes aan te doen zodat we goed zichtbaar zijn.

Lisboa(P):

Voor het groepje dat een week later de Marathon van Lissabon(P) gaat lopen kunnen zelf een extra rondje nemen zodat zij aan de aantal km kunnen komen die zij nog moeten lopen.

De training van as Zondagmorgen is als volgt.

Marathon van Lissabon:

Run 1:

Aanvang: ca. 7:45u

Groepen: Marathon lopers Lisboa(P)

Afstand: ca. 10km

Snelheid: ca. 10km/u

Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2051752

Marathon van Eindhoven:

Run 2:

Aanvang: ca. 9:00u

Groepen:  Halve- en Marathon lopers

Afstand: ca. 10km

Snelheid: ca. 9,4km/u

Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2090525

Run 3:

Aanvang: ca. 10:05u

Groepen: Marathon lopers

Afstand: ca. 4,5km

Snelheid: ca. 10km/u

Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2493372

Tot bij de zondagmorgen training,

Met een sportieve groet,

Joop Q

Geplaatst in Trainingen, Trainingen recreanten